voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

18 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo nu nog op kantoor in Amsterdam. Wat is het weer een bewogen half jaar geweest. Ben enorm ziek geweest van de parasiet die in mijn lichaam zat. Ben nog steeds niet helemaal terug de oude maar ik kom langzaam maar zeker terug!

Daarnaast ben ik nog eens begonnen met in Amsterdam wonen, in de Bijlmer, om zo toch nog een beetje Afrika te hebben, nee grapje, ik had daar een kamer dus ja. Stage gelopen bij Bosch Film (www.boschfilm.nl) is me zwaarder gevallen dan dat ik ooit had durven denken.

Afgelopen 4.5 maand ben ik actief geweest bij Bosch Film, ik heb mijn eerste echte productie afgerond en de dvd ligt naast me, de Brandgrens. Een educatie dvd over het bombardement op Rotterdam in 1940 en hoe de jongeren daar nu tegen aan kijken. Archief materiaal is ook voornamelijk mijn taak geweest, maar om eerlijk te zeggen, IK HAAT ARCHIEF werk! Nu weet ik ook wat ik NIET wil, ook iets goeds toch?

Tussen door met Sanne naar Brindisi, Zuid Italie geweest! Heerlijk even weekendje weg! genieten genieten! Lekker even zon en niets anders! Lekker eten, bruin worden maar goed dat is weer voorbij.

Nu weer met mijn volle verstand naar India!
Over 3 weken is het alweer zover! Wat vliegt de tijd toch!
We gaan naar Bangalore om daar les te gaan geven op basisscholen samen met Indiase Pabo studenten. Ik ga dit alles vast leggen en er een toffe film van maken!

Nou alle voorbereidingen zijn gemaakt, weer vol met vaccinaties, lessen doorgenomen, camera geregeld, bandjes gehaald! Komt helemaal goed! ;)

Ik heb er zin in!
Namaste India!

Liefs Lieke


  • 18 Juni 2010 - 15:09

    Stef:

    Hé Lieke,

    Erg gaaf dat je naar India gaat. Lijkt mij super om na GoingGlobal dit land nog eens opnieuw te bezoeken.

    Succes met je koffer inpakken en slogans bedenken, daar ben je goed in!!

  • 10 Juli 2010 - 14:18

    Angela:

    Woehoee nog 1 nachtje slapen en dan gaan we weer saampjes op een nieuw avontuur! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lieke

Actief sinds 22 Juli 2009
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 140365

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 11 December 2024

Adventures

28 Maart 2013 - 23 September 2015

Ethiopia

28 Januari 2012 - 02 November 2012

Ethiopia

31 Mei 2012 - 02 November 2012

Back to Kenya

09 September 2011 - 14 September 2011

IJsland met Oome Jeroen

01 Maart 2011 - 19 April 2011

Afstuderen in Ghana

11 Juli 2010 - 23 Juli 2010

Onderwijs Expeditie India

30 Augustus 2009 - 28 December 2009

Stage in Kenia

Landen bezocht: