Back - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu Back - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu

Back

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

05 Mei 2010 | Nederland, Bladel

Mensen mensen
wat is het al weer een tijd geleden dat ik hier iets op heb geschreven.
Ten eerste zal ik eerlijk toegeven dat ik Kenya stiekem toch wel erg mis!
Maar goed. Ik loop nu stage in Amsterdam en moest ineens back to reality. Van die Grote Roze Wolk af en 40 uur per week gaan werken.
Ik zag er al tegen op maar goed het viel me alles mee.

Nog even over mijn gezondheid.
Ik ben officieel parasiet vrij! De klachten gaan en komen en ik denk dat het gewoon uitzitten is en dat mijn darmen er gewoon weer aan moeten wennen.

Maar ondanks dat ik nu in nederland zit schommel ik met mijn hoofd tussen Kenya en mijn aankomende reis naar Bangalore India in juli!
Man o man ik kan niet wachten tot dat ik daar zit en gewoon een vet toffe film ga maken. Ik ga weer met Edukans en de Onderwijsexpeditie mee en ga er weer een dvd van maken!
Ik heb er echt vet veel zin in!

Maar goed voordat het zover is, heb ik als het goed is, mijn 3e jaar van het Sintlucas afgesloten wat inhoud dat ik klaar ben met stage lopen! :D

Nou ja we houden ons hoofd boven water en ik ga stug door!

Maar eerst dit weekend naar Brindisi! (voor de mensen die niet zo goed zijn in topografie, het ligt in Zuid-Italie!)

Nou mensen kinders

Kwaherri!