ghana - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu ghana - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu

ghana

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

04 Augustus 2010 | Nederland, Bladel

Oke het is nog een beetje ver weg maar ik kan al weer niet wachten om te gaan! Datum's, geld om uberhaupt te gaan, werk en school is allemaal nog niet 100% rond maar 1 ding is zeker, ik GA!

Aankomend schooljaar ga ik afstuderen aan het Sintlucas. En daarvoor moet ik een ''meesterproef'' doen. Voor die Meesterproef moet je zelf iets maken vanuit een eigen initiatief en in samenwerking met een bedrijf/organisatie een eigen ''iets'' maken.

Dit klinkt een beetje vaag en breed, en ja dat is het ook maar in principe geeft dit alle vrijheid om maar te gaan doen wat je wilt. Of althans zo heb ik het geïnterpreteerd. Waar het allemaal aan moet voldoen geen idee.. Maar dat zal vast allemaal wel komen.

Samen met de stichting Meet Kate (www.meetkate.com) ga ik een eigen productie filmen in Ghana bij hun op het project. Ze gaan 7 augustus open en ik ga er heen in januari dus dat is een periode van ongeveer een half jaar. De bedoeling is om een voortgangs DVD te gaan maken die tergelijkertijd als promotie materiaal kunnen gebruiken.

Dit is het voorlopig plan en dat staat nog niet vast dus dit zou zomaar weer eens allemaal omgegooid kunnen worden want het is en blijft Afrika!

I will keep you posted!

Liefs Lieke

• 04 Augustus 2010 - 17:25

Monique De Jong:

Vet!! Komt vast helemaal goed! Nou heb ik nog niets van jou film kunsten gezien! Maar ik vertrouw hem;) xxx