nog 16 nachtjes - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu nog 16 nachtjes - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu

nog 16 nachtjes

Door: Leacky

Blijf op de hoogte en volg Lieke

14 Februari 2011 | Nederland, Boxtel

tickets, check,
backpack, check
kleding, zo goed als bij elkaar verzameld
verbanddoos, mama waar is dat allemaal?
vaccinaties, check
visum, na 3 x naar den haag, check
camera, check
geluid, check
anouk en diedeke, check

ja zo ongeveer heb ik alles wel. Ben er nu wel klaar voor. Tijd om te gaan. Helaas moeten we nu nog 2 weken alles afronden op school. Dat gaat alleen nog niet zo makkelijk worden maar grootste deel moeten we nu toch wel gehad hebben? Toch?

Goed wat gaan we daar ook al weer doen?
We gaan voor de Stichting Meet Kate naar Ghana naar Agona Swedru. Dit ligt aan de kust. Daar staat het Childrens Home van de Stichting. Dat is ook waar wij gaan verblijven! We hebben daar een kamertje waar we mogen wonen de 7 weken dat we er zijn. Ondertussen is de opdracht wat we gaan doen ongeveer door heel het school bestuur heen geweest maar is het nu wel duidelijk; Ik ga voor de stichting 10-15 mini filmpjes maken over de dagelijkse dingen van de stichting. Die gaan we op youtube plaatsen zodat de stichting meer bekendheid krijgt. Zo kunnen ze deze ook via social media verspreiden. De bedoeling is om mensen in Nederland te betrekken bij de stichting en wat er gebeurt in Ghana, dat het geen ver van mijn bed show word. Nouja de hoe en wat ik ga filmen is nog niet duidelijk maar dat kan ook niet als je hier in nederland zit.

Ik vertrek 1 maart van Brussel naar Londen naar Accra en daar worden we opgehaald door Kelly zelf. We slapen nacht 1 in Accra en reizen dan door naar Agona Swedru naar het Childrens Home.

Kan niet wachten om eindelijk te mogen gaan!

Kwaherri!
Leacky

  • 14 Februari 2011 - 18:50

    Frits:

    Ik kan niet wachten tot je weer vertrekt!! Sorry. Geintje!!
    Mocht ik je voor die tijd niet meer spreken: Doe voorzichtig en geniet met volle teugen!

    Frits

  • 16 Februari 2011 - 08:48

    Fllllloooooooreeees:

    Hoi Liek,
    Nice picture!!
    Jij bent er duidelijk klaar voor
    Als jij/ik? terug bent gaan we snel meeten!
    Hot greetings uit thailand ;)

  • 16 Februari 2011 - 16:48

    Smam:

    jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik zal je medikid in orde maken, je hebt weer iets moois om naar uit te kijken en je gaat er vast weer iets moois van maken.

  • 28 Februari 2011 - 19:51

    Carmen Dragt:

    Ik werd even heel nieuwsgierig toen ik je hyvesstatus zag!:) wat stoer!! geniet van elke minuut meis!x

  • 01 Maart 2011 - 21:13

    Sylvana:

    Hey daar zag ik laatst wat over op televisie!!

    Heeeeeeeeeeeeel gaaf Lieke!! Ben erg benieuwd naar de eindresultaten!

    Zet hem op!

  • 02 Maart 2011 - 13:19

    Sjowennah:

    Dag Chick,

    Geniet van je tijd in Ghana. Doe vooral veel gekke dingen en zet Ghana op z'n kop. Ik hoop dat je over 47 dagen een mooi resultaat kan afleveren en dat ze gigantisch veel bekendheid mogen krijgen. Nogmaals: doe lekker gek en vooral genieten!!

    Liefs, Joan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 22 Juli 2009
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 140459

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 11 December 2024

Adventures

28 Maart 2013 - 23 September 2015

Ethiopia

28 Januari 2012 - 02 November 2012

Ethiopia

31 Mei 2012 - 02 November 2012

Back to Kenya

09 September 2011 - 14 September 2011

IJsland met Oome Jeroen

01 Maart 2011 - 19 April 2011

Afstuderen in Ghana

11 Juli 2010 - 23 Juli 2010

Onderwijs Expeditie India

30 Augustus 2009 - 28 December 2009

Stage in Kenia

Landen bezocht: