Voorbereidingen - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Lieke Raes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

07 November 2010 | Nederland, Bladel

Afstuderen in Ghana.
Wat een cool en gaaf zou het zijn als het ons echt zou lukken.

School is nogal moeilijk geweest vanaf het begin af aan, maar na een afspraak met Meet Kate in Amsterdam die helemaal super verliep. Het was alsof ik met een vriendin aan het kletsen was en niet alsof ik met een (zoals school het noemt) 'toekomstige werkgever'' aan het praten was.
Het was een mooi en open gesprek met dingen erin over school, wat kunnen wij daar gaan doen, met huisvesting en al dat onzin die er bij hoort.

Met dat plan zijn we naar de mentor gegaan. Die was nogal negatief maar na een uur praten was het ook hij positief, wel nog met vraagtekens maar niet veel meer. We hebben een afspraak bij de onder directeur gemaakt om die ook te overtuigen dat dit een goed plan is en dat er 100% slagingskans in zit. Want dat is het hele verhaal, school is bang dat we met niets terug komen en zo dus niet gaan slagen. Wat ik ook wel weer kan begrijpen maar als je dan kijkt wat ik en mijn teamie al gedaan hebben en nog nooit onvoldoendes hebben gehaald dan snap ik niet helemaal waar de zorgen van komen. Maar goed dat voor de volgende keer wel weer leuk..

Na het gesprek met de onderdirecteur is er een JA uit gekomen!
Man o man! wat heerlijk wat heerlijk!
we mogen gaan! :D:D

Datum: eerste week van maart
terugkomst halverwege april ofzo.
Wat gaan we doen;
Anouk (mijn teamie) gaat het grafische deel doen zoals huisstijl, logo, briefpapier en alles daarom heen, Lieke gaat een youtube kanaal maken voor meetkate en die zo pimpen dat die erbij hoort, website ontwerpen maken en 20-30 filmpjes van 1-3 minuten maken over de stichting, het land, eten, kate en wat dan ook!

Heb er zoveel zin in!
Weer terug naar Afrika, ben benieuwd wat mij deze reis gaat brengen!
Heb er zo ie zo wel heeeel veel zin in!

Maar nu nog druk met sponsors zoeken! :)

Liefs
Lieke